Sunday, February 17, 2008

A DAAALSI OBRAZKY!!!






















a ted pisu ten slibovany prispevek, ktery slibuju na konci minuleho prispevku, ktery jste jeste necetli, protoze jsem ho napsala teprve pred chvili a davam sem ty dalsi slibovane fotky, ktere slibuju v tom prispevku ktery jste jeste necetli:))
takze prvni obrazek, je pro tatu, protoze chtel videt muj pokoj,..tak tady mas, tati, muj pokoj v cele sve krase:))..ne vsechno jsem udelala ja,..ty zluty a cerveny veci udelaly moje spoluhracky-kdyz jsem nebyla doma tak mi vyzdobily pokoj cervene a zlute (barvy nasi skoly jsou zlata a cervena..juchu, stejny barvy jako ma nebelvir:))...rikaly ze vzdycky takhle vyzdobi pokoj cvrtackam vecer pred poslednim zapasem...
musim vam taky ukazat jak lehce se tu utraceji penize(to uz neni pro vas tati a mumi:))-tudiz to proc ta dalsi fotka,
pak tu mame lehce starsi fotku, ale abyste si osvezili pamet jak vypadam a to kdyz jsem si ja osvezovala pamet..
dalsi fotka je pro marketu, protoze ma rada koaly (i kdyz takovyhle fotky by ti spis mela posilat bara:)) je ze zoo v los angeles, ale oproti prazske...tss:))..i kdyz se rika ze v san diegu je nejaka obri, tak uvidime, alei myslim si ze ani ta me nemuze prekvapit, kdyz jsem v troji pecena varena..
ale nakonec vam chci rict, ze se nemusite bat, protoze vam vsechno povim az se vratim, aznto vsechno je v mem denicku,..
mejte se moc hezky a nebojte se,...ja vas nebudu nutit si cist muj denicek:)), myslim ze uz i tim blogem vas trapim dostatecne...

15 comments:

Anonymous said...

s radostí bych ti chtěla oznámit madličko,že jsem si první přečetla ten příspěvek pod tímto příspěvkem a až poté jsem si přečetla ten příspěvek,který se tváří jako první,ale ve skutečnosti je druhý...
jupííííííííí

madla said...

gratuluju taktez s radosti!:))...jinak uz se pracuje na nejake osobnejsi forme komunikace nez je blog:))...

Anonymous said...

jeee tak jsem si vsechno prohlidla a procetla. Je to super adiky, zes nam pripomnela jak vypadas :-) Tesim se na dalsi fotky!!!
Byla jsem v Irsku na ostrove nejbliz USA,tak snad jsi zahlidla moje mavani pres velkou louzi :-)
mej se i nadale pekne
ps:cetla jsem nejdriv to co bylo nahore a pak az to starsi,takze me jsi dobre odhadla:-)Hanicka

Sue_cide said...

madlenko, děkuju za tyhle střípky. vypadáš krásně a šťastně, tak ať ti to vydrží. tady na tebe pořád myslíme. děláš nám radost. a pěkně si všechno zapisuj, ať pak nezapomeneš na to, vyprávět to.

Anonymous said...

ó, zoo! díky za střípky, pořád řežou. a chci víc víc víc! píšeš si deník jako anne franková? kdo je v zoo největší zvíře?

toffee said...

dekuju za koalu (i kdyz me skoro nezdravis, tak tim zviratkem jsi mi udelala radost:))
jinak ale nejvic dostala asi mamu - ma ji na plose:)

Anonymous said...

ahoj madlenko nedávno jsem objevila tvůj blog a byla jsem z toho ohromně nadšená:-)a chtěla jsem ti sem napsat ale pořád jsem nemohla přijít na ty správný slova, tak jsem se odhodlala až dneska o půlnoci:-). máš opravdu nádherný fotky a vypadáš taky nádherně doufám že budeš takhle zářit taky až se vrátíš a budeš vyprávět a vyprávět... vzpomínám na tebe vždycky když si pouštím cd který jsi mi dala po jazykáči - manic street preachers.zaslechla jsem nějaký fámy o tom že by ses jako navrátila ale VŮBEC TO NEBERU VÁŽNĚ!tak užívej co můžeš ať máš pořádně co vyprávět, měj se krásně skládej básně, těšim se na tebe!!! anča p.s.pozdrav od zuzky-segry:-)

madla said...

anciii!!!!!
tak to ti teda ale vubec neverim ze se ti ty fotky libi, aznto mam RUZOVE tricko:)).. jojo, manic street preachures jsou nejlepsi-skoro jako Cure na kterych bych ted byla, kdybych nedrepela v kalifornii.. co se da delat, zeano,..samo ze se vratim,..co bych tu delala, porad?:))
velky pozdravy zuzce!! a rekni ji at se neboji, ze ty pohadky co napsala mam doma v supliku a dostane je hned jak se vratim:))

Anonymous said...

milá madlenko ty fotky se mi vážně líbí anzto mas RUZOVY tricko, upřímně... uvědomila jsem si to až když jsi mi to napsala:-) jo jinak drepet v kalifornii.... hm to musi byt vazne hruza...:-):-):-):-):-)

madla said...

no, dobre, neni to tu zas tak desivy:))...prave jsem snedla asi milion kousku dortu:))

Anonymous said...

přece si to musíš užívat a ne se nějak omezovat:-) zuza teď zjistila, jak vypadáš, když jsem ji ukazovala tvoje fotky a prej vypadáš tak na 23:-) a na pohádky by uplne zapomela...

madla said...

23?..no, ne ze by se mi to nejak libilo,..ale s tim se asi nic neudela,.... i kdyz na druhou stranu zrovna vcera byli nejaky lidi desne prekvapeni kdyz zjistili ze chodim UZ na stredni:)) jo a anci,..nenapsala bys mi tvuj mail,..nebo adresu, nebo neco na ten zpusob, prosim?

Anonymous said...

no já se taky divim že chodim už na střední takže si z toho nic nedělej o pár let míň ti nikdy neuškodí schovej si je a jednou se ti budou hodit:-)jinak můj mail je annca.r@centrum.cz snad ti to stačí teď ti toho asi už moc nenapíšu byla jsem něco slavit..................znáš to určitě:-)

toffee said...

Jaktoze nechodis na muj blog??? Mam tam uz asi PUL HODINY novy prispevek!!!

Anonymous said...

zdraviim nejmilovanejsi majsulinku!!!!
praave jsem objevila tvyy straanky- jaka nadhera!!! maam taaaakle velikou radost,zes tam tak spokojenaa! i kdyz musim uznat, ze jsem dosti oplakala(a staale plaaci,)zpraavu, ze pryy nejdedes na taabor!!! co nas dvojstan, lolita, party s barelem a v neposledni rade- co pan lanka?! jediny, co to krapanek omlouva, je, ze to vse je jen kvuli tomu,zes tam vskutku spokojenaa! doufam, ze po prijezdu do vlasti nebudes delat nic jinyho nez to, ze mi budes vsechno vypraavet!!! uz ted se nemuzu dockat, tak se mej staaale lip nez skvele, posilam ti sto a jednu pusu, paaa tva druhaa majsule:o)