Wednesday, March 26, 2008

one of my biggest dreams came true!





dost to utika,..co nevidet tu je moje rodinka jak na koni a pak ja, taktez jak na koni, budu doma a ani mi nebude pripadat ze jsem nekde byla,..ani nevim co se vsechno delo,..abych sem taky mohla neco napsat, zeano..pred chvili jsem se vratila z plaze kde mela moje kamaradka narozeninovou oslavu,..cestou tam jsem se nejvic ztratila, takze jsem se krapet prosla po pobrezi-asi vic nez bych se normalne prochazela, ale i tak jsem si to uzila..
stejne jako vy i ja mam za sebou Velikonoce. poprve v zivote jsem hledala velikonocni vajicka, pripadala jsem si jak deti z Bullerbynu!:))...jinak se tu velikonoce moc neresi; zadna tri-a-vice-hodinova mse, zadne statni svatky,..ale myslim ze to je asi jen tady, v Kalifornii,..Kalifornie je vlastne cela takova legracni,..
jsem trochu unavena a spalena od slunicka a pripadam si ze pisu tak nejak pomalu, teda vlastne rychle, ale mysli mi to pomalu, tudiz vysledkem je ze pisu vsechno co mi jde hlavou a to neni vzdy uplne dobre,..
co bych vam jeste tak rekla...uz si taky nepamatuju co jsem psala naposled,...tak myslim ze pro dnesek to bude stacit.
mejte se vsichni moc krasne a vsem co meli narozeniny a ja jsem nepoprala tak dodatecne preju vsechno nejlepsi,..a tem co jsem prala preju vsechno nejlepsi znovu; vsechno nejlepsi k narozeninam, Tatiii!

4 comments:

Anonymous said...

MADLENKO, zdravim!!! tyyyjo, znas moji uchylku na delfinky, ze jo....? (chmm, blba otazka!) to by teda taky one of my biggest dreams came true!!! kdybych tohle zazila. S Petou ve Valencii jsme byli v delfinariu, ale nemohla jsem si na ne sahnout... Diky za zvednuti nalady, musim se ucit a vubec mi to nejde tak je mi hned lip:o) Mej se i nadale tak hezky a dikyyy!:o) Maky

toffee said...

Ty se na te prvni fotce tvaris uplne stejne jako ten delfin, co ho hladis!!!
taky casem neco na blog napisu, ale ted nemam vubec cas a naladu...
uz se na Tebe tesim!!! (a ne ze mi napises, ze Ty na me ne!!!)
strasne se tesim do disneylandu na takovou tu drahu jako je ve step by step:)
(Koudak:))

madla said...

viva koudak!:))..nebo vivat?...nebo proste at zije koudak:)),...to mi vzdycky pripomene petu,..jo a by the way,..moc se na tebe netesim...;),..ale jo,..tesim, co mi zbyva,..
tyjo,..mozna mi to nebudes verit, marketko (makyno, tebe bych neoslovovala marketko, takze ted pisu marketce,..a ted se do toho krapet zamotavam,..taky se musite jmenovat stejne, zeano..)kazdopadne,..marketko,..opravdu jsem si tam na tebe vzpomnela, kdyz jsem videla vsechny ruzny plysovy delfiny co tam meli,..pamatujes na nas rozhovor ve Flensburgu?:))

Anonymous said...

juu, ty sis na me dokonce vzpomnela, huraaaa!
Flensburg... JAK BYCH NA TO MOHLA ZAPOMENOUT!?!?! :o) to bylo tak komicky... (znova me to ted rozesmalo -ta absurdita!!:o) nezapomenutelnej zazitek:oD mej se hezky, byyee Marketka-Maky