Sunday, February 17, 2008

singing with rainbowsss...and reading anne frank...



























ahoooj z ameeriky!:))
tak uz jsem nabila baterky,...zdravim mumi a tatu, (a segru,..no, co mi zbyva)julii, zuzku, lucku, hanicku, matouse, aju?tak ajo, kde to vazne s dopisama:)), petu a adu a baru a...a vsechny kterym dluzim dopisy a maily a pekne pozdravy a mile usmevy a tak...
tak to mame pres pul roku co jsem se rozloucila abych se mohla za rok zase privitat... zacala jsem delat dobrovolnika v nemocnici-je to soucast meho zaverecneho projektu,..hraju si s postizenyma detma, tak to by byla tak prvni velka vec,...pak mi zkoncila basketbalova sezona, coz je dost smutny, protoze to byla nejlepsi vec na svete,...ted jsem zapomnela jestli jsem psala ze jsem byla v Las Vegas,..tak tedy jsem ta byla:))...jo, to mi pripomina, ze kdyz jsem nabyla ty baterky tak bych sem mohla neco dat...
takze ty obrazky,...uvedomila jsem si ze jsem toho moc nerikala o vanocich tak aspon se muzete podivat jak se zkouseji vanocni darky,..dalsi foka je z las vegas a i ta dasli-tak schvalne: kdo najde to co hledame?:))..ja jsem to nasla:)),..no a pak fotka z posledniho basketbaloveho dne, kdyz uz jsem o tom psala, zeano...ale protoze jsem slibovala fotky tak sem dam dalsi, jenze musim do jineho prispevku, ale protoze nejnovejsi prispevky jsou nahore, tak uz jste asi davno precetli to o cem ja jeste nevim ze za chvili napisu:))

1 comment:

Anonymous said...

Magdi, diky za pozdrav :) Predstav si, ze jsem i pres zaludne umisteni tvych prispevku precetla tenhle jako prvni! Koukam, jak mas dlouhe vlasy...to je ten pulrocni prirustek :) J.