Friday, January 11, 2008


zuzli!!!!a maky?..nebo kdokoli, treba
na vanoce jsem ozdobila nas trak svetylkama,..nemohli jsme ho nejakou dobu pouzivat, ale vsem se to moc libilo:))
dalsi fotecky??..mam pocit ze uz sem davam vic fotek me samotne nez je zdravo,...
mam za sebou prvni dve ligove hry basketu,..prave jsem se vratila z druhe, takze jsem toho jeste moc plna, ..takova ta atmosfera kdy clovek ani neni schopen sedet na zidli, jak jsme meli na republice,..jo, to jsou vzpominky,..jenze tady prohravame,..ach, jak by se nam ted hodil Zajicek...
mejte se krasne

3 comments:

toffee said...

Tyjo, to je novy prizpevek, zejo??:)
No, ja si nahraju nove fotky pak taky neco na blog pridam - jen text je nuda:)
delam test z anglictiny, takze uz musim koncit.
mej se a drz mi palce!!!

Anonymous said...

madlenko,tak mi zuzka ve skole rekla o tvem blogu...jakou ja sem mela radost!!!!primo silenou!!!takze ted s usmevem na tvari ctvu tve prispevky a je mi teplo u srdicka:))

Anonymous said...

Dosti vtipna fotka, pekna :)