Monday, January 7, 2008




ahoj anicko a vsichni,..neverim ze sem nekdo zavita,..ale kdo zavita vyhraje ,.spis ale asi utece, kdyz zjisti ze moje prispevky nejsou presprilis caste a co hur, kdyz se nejaky objevi, je vic nez 'nezabrichosepopadajicictenarum'...
uz je to dost dlouho co jsem byla v New Yorku, ale kazdopadne jsem tam byla a proto vam ukazuju fotku kde jsem s Kerry. nas vylet pokracoval Washingtonem a proto vam ukazuju fotku z Washingtonu..(Kerry je moje 'hostmom')
s dalsimi vymennymi studenty jsme byli na vylete v San Franciscu, proto fotka pred Gate Golden Bridge v San Francicsu:))...
mam docela psaci naladu, tak muzete ocekavat mirne snezeni (ja jsem si nemohla pomoct, ale to tak moc znelo jako pocasi:)),..muzete ocekavat ze sem napisu casteji...
jestli mate kamarady rozhodne jim reknete ze sem muzou zajit,.. prosim, hlavne kdokoli by sem prisel tak o mem blogu nerikejte kamaradum!...:))
ale co jeste hlavneji,..odpuste mi cely tento prispevek, protoze uz je docela pozde a ja jsem dosti unavena a mam mysl neni zcela soustredena:))
s pranim vseho dobreho
vase Madlaaa:))

1 comment:

Sue_cide said...

tady krásné slunečné ráno, u tebe noc. tady zamračený holky, u tebe smějící se. ještě víc fotek! ještě víc radosti k nám.
Madlenko, měj se krásně. Myslíme na tebe, pořád. Tak se nám opatruj, čokoládko.
// The clock is set for nine but you know you're gonna make it eight.