Monday, October 15, 2007

posloucham Michaela Jacksona a Wokokos a mam se dobre:))


Hanicko,...mas uplne pravdu, uz je to mesic, ale slibuju ze dalsi mesic bude blog o neco atraktivenjsi:))..zacinam se tu zabydlovat (to by chtelo za tu dobu, ze ano:))..
americane me konecne prijali mezi sebe, protoze jsem navstivila Disneyland!:))
o vikendu jsem byla v jinem zabavnem parku s dalsimi vymenymi (nebo vymennymi?..kdyz se nemuzu na vsechno ptat Markety jsem krapet ztracena) studenty. byli jsme tam v noci, protoze park je kazdy rok okolo Halloween scary park a je strasne (strasne!) strasidelny!..jednou kdyz na me vyskocila prisera odnikud, jsem zacala kricet neco v cestine, protoze jsem uplne zapomnela, ale to me zachranilo, protoze priseru to dost vykolejilo:))..chodi tam lidi v hrozivych maskach a nejsou videt (protoze je tma:)), do doby nez se zjevi tesne pred oblicejem nebo skoci na ctyri tesne pred chudaky kolemjdouci-nemuzou na nikoho sahat ale muzou jit uuuplne blizoucko!
taky jsem byla na prvnim mem tanci tady.
joo,..zapomnela jsem rict, ze jsem poprve videla americky fotbal!
v patek letim do New York city a DC, tak kdyz vsechno dobre dopadne, priste napisu o tom...
taky jestli se dostanu ke scaneru ukazu vam jak jsem tu slavna:))

papa!!!

11 comments:

toffee said...

no vida - jsem prvni:) vymenny, ale to je jedno, hlavne ze uz umis trochu lip anglicky - ty prvni maily se nedaly cist:)
kde jsi vzala odvah k tak velkemu vystrihu?? jsem uplne u vytrzeni - malem jsem zacala neco kricet anglicky:)
brzy zase napis - ja Ti nekdy casem napisu mail.

madla said...

hej, shut up, makyno! my english has been perfect since ever!:))

toffee said...

I am sorry, madleno, but that is not true!!!:))

Anonymous said...

s chybama,bez chyb,anglicky,cesky- mně je to fáákt jedno, hlavně že víme,že se máš dobře:-) Tyjo uplně mě překvapilo, že tvůj nový příspěvek začíná mojim jménem.tak zatím papa a těším se na historky z velkoměst. hanička

toffee said...

vis, hani, to je takovej nas soukromej domaci boj:) ale jinak mas pravdu - taky jsem rada, ze pise:)

Anonymous said...

my jsme vsichni radi,ze pise,ale nemuzu si odpustit rejpavou poznamku,ze by to mohlo byt casteji:)
jinak marketko,jsem moc rada,ze jsem te po dlouhe dobe videla na marusciny oslave
magdi mej se nadherne!!!

Anonymous said...

Cau Madli!!! Az dneska (po tejdnu to se provalilo, jak casto tady navstevuju Tvou stranecku:o/ achich) sem si jednim dechem precetla novej prispevek!! Ani nevis, jak sem rada, ze se tak mas...:o) Takze at je to tak i nadale -ale jak by nebylo, kdyz se Madlenka vyda do viru velkomest...:o) Ty jim tam este ukazes co je to Ceska republika:o) Tak ahooooj Maky

madla said...

marketo, kdyz mas ten apple a travis vsechen svuj cas na internetu, nechces taky obcas zajit na facebook?? a taky rict johanovi, ze jsem na nej nezapomnela a at se uraci dostavit na facebook?
marketko, snazim se, snazim, cpu tu do vsech ceskou republiku co to jde:))

toffee said...

Uz to tu zacina byt opet ponekud monotematicke...

Anonymous said...

Tak s tim Marketo naprosto souhlasím.Ráda bych jen podotkla, že už to bude opět další měsíc od posledního přispěvku. Tyjo ten čas ale utíká. Tak zdravím Madlenku z listopadové Prahy a přeju jí další hezký měsíc pobytu v dalekých zemích.Hanička

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.