Sunday, September 16, 2007

uz je to mesic













skola uz je v plnem proudu, ale to neni nic zajimaveho pro vas. ...rozhodla jsem se, ze si sem zase neco napisu, protoze i kdyby sem nikdo neprisel na navstevu, muzu si to cist az budu v praze a vzpominat. ale jinak samozrejme dekuju za pozornost.
         tak,... vcera byl narocny den, zacalo to 'carwashem'. prvni fazi carwash muzete videt (logicky-pardon, nepremyslela jsem na poradi fotek) na posledni fotce-tak to byl sporadany zacatek, na konci jsme samozrejme byli vsichni mokry a mydlovy. -takhle si tu druzstva vydelavaji misto sponzoru.
         vycerpana po celodenim myti milionu aut jsem byla odvezena kapitankou druzstva domu a slo se na koncert. (jelo) ty vysoky domy to je Downtown Los Angeles, ale z dalky to vypada daleko hezceji, mezi mrakodrapama totiz nejsou lidi a obchudky jak jsem si predstavovala, ale jenom silene spinavy chodniky.
         koncert na ktery jsme sli byl v Hollywood Bowl tudiz jsme projeli (teda, ono tam moc jezdit nejde, protoze je tam stresne moc aut) cely Hollywood. koncert byl naprosto dokonaly. Ja myslela ze koncerty v Kongresovem centru jsou neco obrovskyho (dobre, ja nikdy nebyla v Sazka arene), vcera bylo v Bowl 17 106 lidi (skoda, ze jsem tam sla, jinak by bylo 105 lidi a to je daleko lepsi cislo). Jo, zapomnela jsem napsat na cem jsme byli- Pink Martini a taky tam byla Carole Chaning!!!!
         posledni fotka je ze skoly

mejte se moc pekne

12 comments:

Unknown said...

Necítím se sice moc hoden toho psát k tobě komentáře, jsou tu mnohem lepší, ale i přesto cítím nutkání. Konečně něco přibylo! Chodil jsem sem každý den a ono pořád nic, takže věř, že blog je navštěvován a se zájmem očekáváme všichni nové zprávy. Máš se tam krásně, tak se měj i dál. Pa. Mára.

Unknown said...

kazdy den se koukam do rss tohoto webu v ocekavani, ze tu neco pribude a pokazde, jakmile se tu neco objevi, s nadsenim ctu :)
navstevnost je urcite nemala...

toffee said...

ahoj ma milovana sestro... zitra jeste pracuju cely den, ale ve stredu jen pul den, tak ver, ze se zacne pracovat na CDs... jinak ver, ze se sem taky koukam kazdy den, tak jsem rada, ze se neco novyho stalo... uz za jedenact mesicu se uvidime!!!

Anonymous said...

Ahoj magdi,
to sem rada, ze se mas dobre! Ja si taky moc uzivam, jen teda cekam uz na to leto, protoze deste zacinam mit plny zuby.. Mej se!!
Barbara

Anonymous said...

ahoj Madlenko, jsem rada, ze je neco noveho- taky se chodim divat jestli neco pribylo, no i kdyz jsem ted byla dlouho pryc.Tak nam napis neco casteji!!Měj se dal porad dobre a vzpominam na tebe:-) hezky den Hanička

Sue_cide said...

né každej umí udělat bezduchej komentář s ikonou .. (ForYou)

Unknown said...

Cusik Madlo!!!
Tak sem od Zone dostal odkaz a nemeskal se podivat jak se ti vlastne tam nekde strasne daleko dari! :-) Evidentne moc pekne! Tak koukej updatovat at tady mame na co jukat :-) Dal uzivej a pis ;-)
Mej se moc hezky!

Papa Dejvis

A Cusik Baro!
Tobe bohuzel nemam kam napsat, tak si to mozna aspon prestes tady :-) Taky sem jukal na fotky a evidentne si to tam s mistnima(?) taky uzivas! :-) Best wishes goes for you as well! zdarec! :-)

PS: Madlo omlouvam se za zneuzivani tveho prostoru ;-) papa

madla said...

zadny zneuziti, jen doufamn, ze se podivas sem,..bare muzes napsat na australia-bara.blogspot.com ..dekuju vam a mejte se dobre

Anonymous said...

Milá Madlo, všichni se tu radují, že tu máš nový příspěvek, ale já jsem teprve teď zjistila o tve virtuální činnosti, tudíž je tu pro mě nových příspěvků habaděj!!! Budu tu pečená-vařená...!

Opatruj se
Tvoje Dobrá akustika

toffee said...

ono uz bohuzel neni par dni nad cim se radovat, tak si to uzivej:)

Anonymous said...

no a už je to madlenko skoro další měsíc co tu není nic noveho!! tak honem nějaké novinky ze života nebo napiš nějaky hromadny mejlík nebo sem prestanu chodit uplně.ale ja vím,že toho máš určitě spoustu co dělat.tak se měj pěkně papa Hanička

Anonymous said...

Ahoj Magdi, tak už sem netrpělivě posledních pár týdnů chodím a čekám na nějaké novinky(; Jak se tam teď máš a co vlastně celý den děláš?? (M)učení už je víc než v plném proudu a víkendy jsou krásnými, ale velice krátkými oázami klidu a pohody..chjo..mě se po tobě tak stejská)': ve třídě je to hrozně znát..už tam není ten tvůj sluníčkovský úsměv ani veselý smích, který vždy prozářil třídu..chjo..ale doufám, že se tam máš krásně..hoj Týna(: