Wednesday, August 15, 2007

stastne jsem doletela


Jsem tu. Teda jako v Americe. Letadlo je neco genialniho, opravdu, ale to asi znate... dostala jsem spoustu dobryho jidla!!! Zavazadlo mi neprislo ani jedno (ze dvou), ale rekla bych, ze je to velike stesti, protoze kdyby mi prislo jedno, vycitala bych si proc jsem si treba boty dala do toho druhyho, takhle nemam nic a jsem spokojena:)). Rodinka na me cekala s velikou ceduli 'welcome Magdalena' ale bohuzel jsem vysla jinym vychodem nez u ktereho cekali, takze jsem je nevidela. o to monumentalnejsi vsak bylo shledani potom, protoze uz to bylo v dobe, kdy jsem si rikala, ze nemam ani rodinu, ani kufry:)). No, nebylo zas tak zle... Ted je zle, protoze mam hlad, ..ale uz za chvili budeme neco obedvat, takze se o me nebusite bat.

1 comment:

Anonymous said...

ahoj madlo!
tak az na ty zavazadla se mas ocividne dobre, tak at to vydrzi co nejdyl!
Preju krasny pobyt v centru sveta (tim nemyslim U.S., ale kalifornii, aby me tu za chvili nenarkl nejakej protiradarovec...)!! :)